.
Retur, angrerett og reklamasjon
Det er lov å angre seg! KISS DEKOR tilbyr 14 dagers åpent kjøp fra tidspunktet du mottar varene, og du står fritt til å angre ditt kjøp innenfor denne perioden. En retur forutsetter at varen er i sin fulle stand. Salgsvarer byttes ikke.
Adresse for retur: KISS DEKOR, Sigurd Jarls vei 20, 3174 Revetal.
Om returen skulle gjelde en reklamasjon:
Alle reklamasjoner skal meldes skriftlig til vår epost: Kissdekor@outlook.com. Husk å dokumentere skaden med bilder av både varen og
emballasjen.
SLIK RETURNERER TIL OSS
1. Print og fyll ut angrerettskjema.
2. Pakk inn varen i samme emballasje som du mottok den i. Varer må beskyttes godt i esken og større kranser MÅ knyttes fast i esken slik at de ikke blir skadet i transport. Varer som blir skadet i forbindelse med retur kan få følger for om returen blir godkjent og tilbakebetalt.
3. Gi gjerne beskjed til oss via epost om du velger å angre ditt kjøp, slik at vi vet at det er en retur på vei, da returen kan havne på det lokale postkontoret.
4. Du som kunde betaler selv for returfrakt som kjøpes på posten.no. Frakt etiketten printes og limes på esken. Hos Post i butikk kan du også skrive ut en adresselapp og feste den på pakken før sending.
5. Ta med deg retur pakke til et av Postens innleveringssteder (postkontor / post i butikk).
6. Husk å be om kvittering på innlevert pakke hos posten. Da kan du spore din egen retursending.
Etter at vi har mottatt og håndtert din retur, så vil Klarna kreditere deg beløpet tilbake til benyttet kort (evt. din faktura). Du må beregne 7-10 virkedager etter du har sendt din retur innen retur er behandlet og kreditert av oss.
Tilbakebetaling etter retur:
Kortbetaling: Klarna vil
refundere deg beløpet tilbake til benyttet kort, enten du returnerer per post
eller i et av våre varehus. Du blir kontaktet om de trenger ny
kontoinformasjon.
Faktura: Logg deg inn på www.klarna.no for å få opp din oppdaterte
faktura. Du finner også fakturaen i Klarna-appen. Du blir kontaktet om de
trenger kontoinformasjon for kreditering.
NB! Det er dessverre ikke mulig å bytte til en dyrere vare verken
på kort eller faktura. Da må du returnere først og deretter bestille på nytt.
Retur, kansellering eller bytte på digitale varer som "Øyeblikkelig nedlasting": Ved umiddelbar nedlasting av varer godtas ingen retur, bytte eller kanselleringer. Ta kontakt om det skulle dukke opp eventuelle problemer med bestillingen din. Hvis du har spørsmål om en digital vare eller bestilling, kontakt Christine hos KISS DEKOR på Epost: kissdekor(a)outlook.com, kontaktsiden eller mobil 932 68 936.
"Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Andrerettloven § 6, punkt e). Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skylder uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukeren side (jf. Angrerettloven § 12, punkt a). Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd)."