STOR VEGGKRANS 70 CM FYLT MED FLOTTE BLOMSTER

*BESTILLINGSVARE

*BESTILLINGSVARE: Stor veggkrans fylt med blomster. Her finner du et hav av flotte blomster. For å nevne noen, orkideer, rose, hortensia, små hvite allium, magnolia, og peoni m.m. Kransen er også fylt med masse grønt, som furugreiner, gran, eføy, blomsterblader, monsterablader, buksbom og strå, samt blåbær. Det er laget festeanordning på baksiden av kransen.

Denne unike, store og evigvarende kransen vil du komme til å elske! Den er utrolig flott! Dette er den største kransen som så langt er produsert hos KISS DEKOR.  Dette er en investering du vil ha glede av for alltid. #Evigvarende #blikkfang #krans #intriørkrans

• Størrelse m/pynt: 70 cm (Ø 70)
  • Vekt: 1,53 kg
  • Produksjonstid: 4-7 dager
  • Kjøp nå, betal senere med Klarna
kr 1 999,00

Blomster, planter og dekorasjoner er flotte og dekorative å bruke i innredningen, men hvis du ikke har grønne fingre eller har en travel hverdag, kan kunstige blomster være et godt alternativ.

Selv om plantene er laget av plast, er de i god kvalitet og ser ekte ut, så de færreste vil kunne se forskjell.